Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Katterna

Av Mona - 27 september 2007 06:48

I dag tycker katterna att jag är otrevlig. Min honkatt fick mat på morgonen men inte hankatten. Anledningen är att hankatten ska kastreras i dag vid ett tiden. Då ska han ju komma till veterinären på fastande mage. Jag känner mig jätte hemsk som inte ger honom mat fast jag vet att det är bäst för honom.


Var otroligt trött efter jobbet igår. Blev tvungen att ringa hem och be Rosita möta mig vid bussen. Hade köpt med mig kattsand men orkade inte bära det på grund av ryggen. Undrar hur det ska gå att jobba i dag. Tycker det verkar som om min förkylning ska blossa ut igen. Hemska tanke. Vill inte det.


Var ute och tog mig en morgonrök på balkongen nyss och som alltid blir jag förstummad av höstens färger. Det ser ut som om skogen brinner. Det är vackert.

 
 
Lisbet

Lisbet

27 september 2007 18:42

Sitter och myser på kvällskvisten Är så härligt när man får en stund för sig själv och har tid att titta på din sida i lugn och ro. Gulla med katterna nu...

Ha en skön kväll

http://www.digiscrapp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 22 augusti 2008 23:53

Har börjat på en ny blogg och adressen dit är: http://monanilsson.bloggagratis.se   Denna blogg kommer att förvinna snart.   Kram Mona  ...

Av Mona - 10 augusti 2008 07:57

Nu har in riktiga anställning börjat. Jag började den första agusti och det går bara bra. Det har väl varit några hemska dagar men nu är ju de flesta semestrar slut och det blir lite lugnare igen.   Ha en bra dag!   Mona ...

Av Mona - 22 juli 2008 06:04

Nu har jag börjat jobba igen efter min härliga och lugna minisemester. Minisemestern firade jag hos min svärfar i Borgsjö och samtidigt passade jag på att besöka Åsele markanden.    Jag har varit dålig på att skriva i bloggen men det ska bli ändring ...

Av Mona - 13 juli 2008 09:19

Har inte skrivit på ett tag så jag tänkte att det var dax nu.   I morgon börjar jag en veckas semester och jag hoppas verkligen att det blir bättre väder än i dag. Vi har nämligen regn här.   Har hjälpt min son och hans familj att flytta. Jag har m...

Av Mona - 24 juni 2008 08:08

Ladda ner här//Download here

Ovido - Quiz & Flashcards