Alla inlägg under oktober 2007

Av Mona - 25 oktober 2007 20:08

Nu har jag åter igen blivit sjukskriven. Den här gången fram till och med den 4 november. Hoppas verkligen att jag hinner bli bra innan dess. Håller inte på att ha så mycket ork kvar. Har fått slemlösande medicin så nu kanske det löser sig.


Av Mona - 24 oktober 2007 09:03

Jag blir visst inte bra från förkylningen. Har fått ont i halsen igen. Har varit uppe hos dottern några dagar och bara slappnat av och haft det skönt. I dag blir det oxå en lugn dag. Är hemma från praktiken på grund av att jag var så dålig i går och är fortfarande. Hoppas det går över tills i morgon.


Av Mona - 20 oktober 2007 09:17

Nu börjar det verkligen synas att vintern inte är långt borta.


Av Mona - 15 oktober 2007 08:04

I helgen har jag varit hemma hos syrran. Sent på fredagskväll såg jag att det började snöa. Visserligen försvann det nästan genast men ändå… nu är det dags. Snart kommer snön för att stanna för vintern.


Förkylningen har gett med sig och det är kanske tack vare att jag äter antibiotika. Ska till jobbet idag och ser faktiskt fram emot det… att få träffa arbetskamraterna igen. Kul.


Av Mona - 11 oktober 2007 09:56

Jag har blivit PIF:ad, och PIF står för Pay It Forward. Det blev jag av Jessica och nu gäller följande, 3 av de som kommenterar detta inlägg senast den 15 Oktober kommer att få en liten gåva i mailen nästa vecka av mig, och sedan är det deras tur att PIF:a vidare. Jag skriver här på bloggen vilka det blev.


Jag gjorde denna av de saker jag fick tillsänt mig av Jessica.


Av Mona - 9 oktober 2007 09:31

Har åter igen blivit sjukskriven veckan ut. Har dessutom fått antibiotika för halsen så snart slutar det nog att göra ont.


Av Mona - 6 oktober 2007 11:45

Gjort ytterligare en layout där bilderna kommer från en resa hos min svärfar sommaren 2003.

Av Mona - 6 oktober 2007 11:41

Har gjort en layout om vintern.

Alla saker (utom foton) kommer från Scrappy Expressions
http://tech.groups.yahoo.com/group/ScrappyExpressions/ 

Ovido - Quiz & Flashcards